Autor: 021.rs, RTS

Novi Sad
08.10.2024.
10:50 > 11:25
U Novom Sadu je bilo 5.800 reklamacija na neispravne račune za struju, rekao je izvršni direktor za snabdevanje u Elektroprivredi Srbije Aleksandar Bjeličić.
  • Kradikal

    08.10.2024 14:28
    Seseljevci
    Sta ste ocekivali od seseljevaca, da ce da tece med i mleko? EPS bi morao da plati ljudima i vreme provedeno u redu i uznemiravanje jer za ne placanje ne samo da preti kamata nego i iskljucenje struje.
  • Ana

    08.10.2024 14:19
    Racuni
    Ima nas vise osteceni,od postavljanja novog brojila u startu pedeset kilovata vise na odnosu na predhodne godine ,pa cetri meseca kako postoji brojilo svaki mesec sto kilovata vise,nisam reklamirala zbog nemogucnosti stajanja u redu a drugi nacin da reklamiram nemam.
  • aha

    08.10.2024 14:17
    @Nana - hvala lepo, probacu!
  • Baba

    08.10.2024 14:16
    Bezobrazluk....
    drskost, lopovluka...
    Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
    Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
    Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
  • Pera

    08.10.2024 14:09
    Verovatno misli na reklamacije i prigovore koje uloze cekaci, dok online ne spominju
  • NS

    08.10.2024 14:09
    NS
    A gde su oni koji nisu imali volje, živaca i snage da satima i danima stoje u redu da bi reklamirali račune, a koji ne umeju na mail da pošalju svoje reklamacije. Njih je sigurno mnooogo više nego onih koji su uspeli da dođu do šaltera
  • Starosadjanin

    08.10.2024 13:56
    Zasto uvek pljackanje pocinje u glavnom gradu AP Vojvodine,misle miran narod koji se nece buniti,oni su nase ovce za sisanje,sve sto je vredno su prodali ili kupili i nije im bilo dovoljno pa sad malo dzeparenja nas gradjana Novog Sada.
  • Mile Limanac

    08.10.2024 13:41
    Lazu 100%.Imam 3 brojila i na sva 3 brojila sam ostecen.Na jednom ja citam sam brojilo i saljem coveku koji posle njima daje stanje.Covek odradi 100% posao a oni 2 meseca nisu ubacivali stanje i onda su u jednom mesecu ubacili kilovate za 3 meseca.Imam sve sacuvane poruke tako da pratim kad njemu posaljem poruku dal je ubacio to sto sam ocitao.I EPS nije namerno ubacio kwh iako je stanje ocitano a brojilo nije menjano.U gradu su mi maj i jun ocitali na 0 kwh.I napisali neocitano brojilo.U junu sam se zalio na majski racun i odbili su me online.Isao sam u Bulevar Oslobodjenja.Tamo mi je rekla zena da placam otprilike i da ce oni sve to podeliti na kraju.Ja sam joj rekao vi cete meni za sve sto necitate ubaciti u jedan mesec zajedno i upascu u vecu zonu.5 puta mi je rekla nema sanse.U julu sam zamislite dobio normalan racun.A onda u avgustu 800 kwh u skupoj zoni i 25 u jeftinoj.Naravno upao sam u skupu zonu i racun je 14 000 din.Zalio sam se naravno i za sad nema odgovora a za septembar su danas poslali racun i normalan je.Sto se tice 3 brojila tu je ista prica.Za sad nisam dobio taj vrtoglavi racun ali vec 2 meseca je neocitano brojilo.Tu su jun i avgust neocitani a juli je kao ocitan ali pise novo brojilo da ima 0 kwh sto je nemoguce.Tu isto ocekujem prevaru kao i na onih 800 kwh.Ovo je 100% organizovana pljacka i nema coveka koga poznajem da nije ostecen.
  • Nana

    08.10.2024 13:25
    @aha
    Tako lepo što se žalite na mejl adresu koja je data na računu, nama su uvažili za aprilski račun kada su uradili zamenu brojila. Sada je opet uvećan, više od našeg proseka za ovu godinu ali ne tako drastično. Ovaj put se nismo žalili ali ću sledeći put opet. Ne razumem mnoge koji čekaju u redu, zamolite bilo koga mlađeg da vam sastavi mejl i pošalje, naš je bio poprilično oštar i sa zahtevom da nam se prikaže kako smo ušli u plavu zonu kada smo imali manju potrošnju nego što je granica prelaza iz zelene u plavu. Taj račun smo platili i poslali mejl, umesto pozdrava smo napisali da očekujemo povrat novca na sledećem računu. Nismo se nadali ali su nam uvažili reklamaciju, prosto mi dođe da odštampam taj odgovor i uramim, za anale.
  • Baba

    08.10.2024 13:19
    Bezobrazluk....
    drskost, lopovluka...
    Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
    Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
    Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
  • Ja

    08.10.2024 13:15
    Cekaj zašto se poredi ukupan broj računa u celoj zemlji ako je problem napravila firma koja obračunava jedan okrug?
    Jel ista firma radi celu državu ili svako kajmači u svom okrugu?
  • Ivka021

    08.10.2024 13:13
    Otvorite saltere do 20h
    Kako mislite da se zalimo mi, posteni narod koji radi kod privatnika od 08 do 16h minimum, mozemo stici tek od 17h pa na dalje.
    Otvorite saltere do 20h za reklamacije neradnici jedni, pa cete imati 5x vise reklamacija.
    Nismo svi dokoni da stojimo po cele dane u redovima, ne bi li se vi smilovali da se udostojite da nas primite da predamo zalbu.
  • Biljana

    08.10.2024 13:11
    A šta je sa onim računima gde je manji iznos sporan, pa korisnici nisu primetili da su prevareni i nisu uložili prigovor?
  • Ivka021

    08.10.2024 13:09
    NAPAMET LUPAJU RACUNE
    Moraju se nadomestiti pare za plate ovima sto ne dolaze nikada na posao.
    Kojom logikom za jul, gde sam bila odsutna 23 dana i bila na letovanju, dobijem za 50% veci racun nego kada sam ceo mesec u stanu????
  • msqa

    08.10.2024 13:07
    0.4 odsto jel?
    "0,4 odsto u odnosu na ukupan broj faktura koje je EPS izdao na nivou cele Srbije."
    A koliko je u odnosu na npr podrucje grada Novog Sada ?
  • Željko

    08.10.2024 13:05
    Samo
    Oće neko više reći rešavamo tako i tako ili opet lov na veštice pa se vidimo na Bulevaru Oslobodjenja dok se svi nesmene.
  • Grbavi

    08.10.2024 12:57
    5800 onih koji su uspeli da dodju do šaltera. Realno ima oko 30 000 pogrešnih rachuna i to je minimum.
  • pajo patak

    08.10.2024 12:56
    бјеличићу
    vrati se tamo odakle si došao, pa tamo бјели koga možeš
  • Nikola

    08.10.2024 12:53
    X
    Ostavka.
  • novosadjanka

    08.10.2024 12:48
    Neopravdano više od pola?
    Direktore, zamisli fabriku automobila ili veš mašina, koja dobije reklamacije na polovinu svoje proizvodnje? Koliko bi trajalo, dok ih ne zatvore? Direktore, zamisli restoran, čijom uslugom je nezadovoljna polovina gostiju?
  • _

    08.10.2024 12:41
    _
    Neka idu na Kosovo i Sandzak da naplate struju !
  • Mila NS

    08.10.2024 12:34
    Bukvalno, svako koga poznajem je reklamirao. Bukvalno. Tako da ovom stranackom kadru koji je po stranackim zaslugama direktor, ne verujem nista.
  • ex chapman

    08.10.2024 12:17
    samo
    bilo bi i vise nego mnogi ljudi nemaju vremana da cekaju satima u redu
    narocito oni gde su racuni uvecano "samo" za par hiljada
    dovodi u pitanje koliko su uopste tacni ti racuni, ne samo sad, nego bilo kad
    kad oni tako odoka razrezu koliko si potrosio. ko potrosacu garantuje da nisu SVI racuni koje je ikada dosada placao bili veci nego sto je stvarno potrosio? samo razlika nije bila toliko drasticna pa ljudi nisu primetili
    pljackate tu sirotinju bez milosti
    samo nemojte posle da se opet neko iznenadjuje kad Djavo dodje "po svoje"
  • Pitanje

    08.10.2024 12:15
    Jel Ivan iz GSP postavljen za novod direktora Elektrodistribucije Srbije?
  • aha

    08.10.2024 12:09
    Pa ima sigurno vise. Za pocetak ja nisam reklamirao jer mi je racun bio uvecan duplo. Tacnije sa prosecnih 3000 porastao na 4000 u doba kada smo bili na godisnjem i potrosnje nije bilo. Nisam reklamirao i platio sam jer nisam zeleo da umaram vlasnicu koja je starija zena i nije bas pokretljiva, a kamoli da stoji u redu tamo. Zna li neko kako najlakse u ovakvom slucaju?
  • 08.10.2024 12:06
    Evo zivim u EU i gledam ove redove ovde za Struju , pa Pasose , Licne karte ha ha ha ha ha ha ......
  • Dejan

    08.10.2024 11:58
    servusi
    Kako ste glasali tako i snosite posledice ! Kako nema ove svijarije u Vrbasu, Kekendi, Leskovcu,niko se nije zapitao ! Koliko danas svojih bednih zivota ste protracili na ove racune. Savet, koristite QR ili tu prokletu njihovu aplikaciju ! Nema deda penzos mobilni za to, pa neka unuka plati,onda deda refundira unuci kesovinu na ruke i resen problem !!!
  • Симеон

    08.10.2024 11:55
    Августовски 10Х увећан
    Багро лоповска!!! Своју неспособност испољавате у раду и обраћањима а способност у лоповлуцима! Сахранили сте овај град и ову земљу!
  • Joca

    08.10.2024 11:53
    A da nešto menjamo? Niko nije zainteresovan? Znači dobro nam je. Uzdravlje.
  • Juca

    08.10.2024 11:51
    A kako ćemo mi proveriti te podatke? Nikako. Ostaje jedino da verunemo lažovima? Ili baš i ne verujemo?
  • Kokša iz Karlovaca

    08.10.2024 11:50
    OPET PO STAROM
    Potrošnju za avgust i septembar, obračunali kao da je sve potrošeno u septembru.
    PREVARA se nastavlja.
  • Nesa

    08.10.2024 11:46
    A kad da radim?
    A kad da reklamiram, kad radim na poslu do 16 časova. Da uzimam dane od godišnjeg radi EPS? Radno vreme vam je od 7-15 časova za reklamacije ako niste upoznati.
  • Zovem se Stevo

    08.10.2024 11:46
    INAČE
    A to je i 0,000000001% od u odnosu na Svetsku populaciju.
  • Bistrica

    08.10.2024 11:45
    na vreme
    Danas 08.10. preko portala stigao račun za septembar mesec, stanje očitano
    (verovatno daljinski) i slaže se sa mojim očitavanjem sata.
    Reklamacija za jun i jul u vezi iznosa, zamene brojila ,
    podele potrošnje na mesece i tarife još uvek stoji da je u rešavanju.
  • Milan NS

    08.10.2024 11:44
    Pa da
    čim počnu da se frljaju brojkama tipa "0.4% od ukupnog broja", "svima će biti odgovoreno", "uzeto u obradu", "više od plovine reklamacija neopravdana"... običan čovek shvati da sav onaj svet koji danima čeka ispred Elektrovojvodine ustvari nema problem s računima već mrzi predsednika i njegovu porodicu
  • Dedak

    08.10.2024 11:43
    Matematičari
    ...čuj, malo preteraste sa peocentom...šta je 5800 prigovora u odnosu na broj izdatih računa u evropi...a tek u celom svetu....
  • Kiki

    08.10.2024 11:41
    Moju zalbu preko portala EDB uredno ignorisu. Ona verovatno ne ulazi u tu statistiku.
  • Zla...

    08.10.2024 11:41
    A koliko...
    .... ima neispravnih računa, a da nije podneta reklamacija?
    Nisu svi dovoljno edukovani, pismeni, zdravi.... da mogu da se nose sa tim problemom. Radije oćute i plate.
    U koji broj se takvi računaju ? U budale, jer njihov problem, izgleda, neće niko rešavati. Pojeo vuk magarca. Što si platio - platio si.
  • Jovan

    08.10.2024 11:38
    Svaki kupac je ostecen!
    Racune podele po pola, za neocitani i ocitani mesec. Ocitan u ovom slucaju znaci da vi donesete podatke sa brojila kada reklamirate.
    Zbog kasnjenja nema popusta na uplatu, zone se preklapaju, ...
    Ni jedna reklamacija ne moze da se resi jednim mejlom, pozivom ili odlaskom.
  • Gospodin Popara

    08.10.2024 11:31
    Reklamacija
    Samo ja sam poslao 10 reklamacija, po jednu svakog meseca.
    Imaju bar 50.000 reklamacija
  • Mile

    08.10.2024 11:26
    Koleginica dobila racuna 18000, a inace trosi 4000 (dakle racun skoro 5 puta veci). Ulozila reklamaciju, oni je odbili, kao to je vasa realna potrosnja. I posle kazu pola reklamacija je neopravdano.
  • Realno

    08.10.2024 11:23
    Samo zbog ove izjave treba smeniti direktora..Posto ja evo prvi se nisam zalio dobio sam racun 22.000din ali nisam mogao da stojim u redu 3 sata minimum..Tako da ako je stiglo 5800 zalbi znaci da je bilo makar 30.000 greski.Ali ljudi nece da stoje u redu..
  • Neopravdano

    08.10.2024 11:21
    04.10 stize odgovor na reklamaciju iz sredine jula
    Kad li ce onda odgovoriti na onu iz septembra…
  • vitamin

    08.10.2024 11:20
    Pa ne bih rekao da je "izolovana" - moja potrosnja (u Vrscu) je bila 5-8,000 mesecno i relativno redovno su citali, a cesto mi se desavalo da sam u pretplati.

    Ovaj sad racun je preko 40,000, a prethodni sam opet bio u pretplati. Da nisam kupio 10 zamrzivaca i svaki dan zamrzavam nesto novo? Bogami, nisam kupio nista...

    Prosto sumnjam da taj softver mnozi sa 10, to mi je daleko realnije nego da 'spicim' za mesec dana koliko ranije za 5-8...
  • sasa

    08.10.2024 11:17
    najeb*smo
    Kada bi nesto znali da uradimo kako treba ,bio bi to dobar pocetak ...
    Treba uci u ulaz ocitati brojila , upisati , vratiti se u firmu prepisati ,poslati racune ... e sad problem je sto su svi "zavrsili "poslovne skole i niko nece da radi obicne poslove svi da budu direktori... pa nemEze tako
  • ns

    08.10.2024 11:17
    pa sad...
    5800 onih koje nije mrzelo da stoje vise sati u redu. Bilo nas je puno koji smo, kao ovce koje jesmo, slegli ramenima i platili uvecan racun, pa se nadamo da ce se stvar ispeglati u narednim mesecima kada stvarno ocitaju pravu potrosnju.
    A sad malo gundjanja:
    Dodatno, krajnje je nekorektno ponasanje da su nam stavili strujomere koji se daljinski ocitavaju i imaju plastiku preko ekrana, a onda ljudima posalju racun na kom kazu da stanje nije ocitano. Kako ljudi da sami ocitaju stanje brojila u toj situaciji, a i zasto, ako tacno znaju da nekog meseca nije ocitano, narednog meseca kad ocitaju potrosnju od dva meseca ne dupliraju limite za crvenu zonu, nego se prave blesavi? Sve u svemu, odvratno monopolisticko ponasanmje jer znaju da nema nacina da ih zamenimo, a da ne platimo grdne pare za neke solarne celije i gomile baterija.
  • Новосађанка

    08.10.2024 11:17
    срам вас било
    "Do sada je obrađeno više od polovine ukupnog broja reklamacija i više od pola bilo je neopravdano."
    Sramna izjava , pokradeni smo , sad još ispadamo budale što smo imali prigovor i reklamaciju na koju su svima odgovarali da nema osnova- copy-paste.
  • ja

    08.10.2024 11:15
    ima i vise
    slali smo i mejlom
  • Saša

    08.10.2024 11:13
    Nerealno
    Koliko je samo onih što nisu uložili reklamaciju???? 20x više sigurno, jer se ljudima ne mlati po 3-5 sati u redovima, da bi na kraju morali da plate....
    Ja sam jedan od njih koji je dobio utrošak 3.5 puta veći nego u prethodnom mesecu, nešto ste muljali i sa potrošenim kilovatima!!!!!
    Bagro lopovska ne lažite više ovaj napaćeni narod i ne umanjujte svoju odgovornost za ovu pljačku!!!!!!!!!
  • TsiBB

    08.10.2024 11:13
    0,4%
    Ako je računica od 0,4% tačna onda su se samo novosadisti žalili u celoj Srbiji.
  • Džo

    08.10.2024 11:13
    .
    Sve i da je dasetak pogrešnih računa to je lopovluk za koji se mora odgovarati.
    Većina se nije ni žalila.
  • Miodrag

    08.10.2024 11:10
    Upravo dobio racun i smejem se da niko nije ni pogledao moje prigovore.Broj brojila na ugradjenom satu i broj brojila na racunu nisu bili isti,reklamirao na salteru i sada je nakalemljen racun 36.000dinara.Budisava je u pitanju.Pre ove budalastine mesecni racuni su bili oko 4.000dinara.
  • Iv

    08.10.2024 11:09
    Necete doveka
    Neopravdano je to sto konkretno u mom slučaju niste zajedničku struju ocitavali par meseci i kada ste konacno očitali naravno da smo platili sa sve najskupljom tarifom i kamatom jer vi niste radili svoj posao. Zajednička struja 6000 din. Eeeej. I da, naravno da je nasa zalba bila neopravdana.
  • Igor

    08.10.2024 11:09
    Ma šta kazases ?!
  • Aleksandar

    08.10.2024 11:03
    Nista novo u obracunu struje
    I pored pretnje ministarke da EPS efikasno resava probleme sa racunima,ja sam opet zrtva njihove tzv. efikasnosti.
    Dobio sam racun za utrosenu energiju za septembar 2024 gde mi je obracunata potrosnja za dva meseca avgust i septembar,kao potrosnja za septembar i shodno tome zaduzili me u plavu zonu i neosnovano uvecali racun,U pregledu potrosnje lepo pise avgust 2024 potrosnja 0 kw u obe zone sto je apsolutno netacno.Na racun za avgust sam uputio prigovor,ali sam dobio klasican odgovor nemamo podatke i prigovor odbijamo.
    Dokle ovako,koliko vredi izvinjenje EPS-a,kao i postovanje intervencije ministarke Djedovic.
  • Zoka

    08.10.2024 11:00
    Meni se danas pojavio račun za septembar na sajtu. Tačno je unešeno stanje brojila. Čudo!
  • B

    08.10.2024 10:59
    Sjajno
    A koliko je to procenata od izdatih faktura u Novom Sadu?
  • Salamander

    08.10.2024 10:58
    duuugi redovi
    u redovima po 500-600 ljudi, mesecima, tu na tih 5800 mora barem jedna nula da se doda. Minimum.
    Tako da ceo jedan grad stoji u redu, stariji ljudi, glasači...
    A za softver i projekat satova i bežičnog očitavanja, je neka ekipa prof dr mr tr, uzela masne (naše!) novce, da bi nas kao u toru maltretirali.
    E, sendweecharosi, tupamarosi jeftino prodati!
    Udrite sada botine, tiče se to i vas!
  • Bob Rock

    08.10.2024 10:57
    Znaci svega par hiljada gresaka... Alal vera
  • Паја

    08.10.2024 10:53
    Мало ли је?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna