U Novom Sadu je bilo 5.800 reklamacija na neispravne račune za struju, rekao je izvršni direktor za snabdevanje u Elektroprivredi Srbije Aleksandar Bjeličić.
Ju ju ju...šta će tih 5800 građana/glasača ako su sboj glas nedavno dali ovima na vlasti...samo opet glasajte...ili što bi rekli "nemaćete struje", a i šta će vam..Ona dva jaja po 11 dinara možete skuvati i na smederevcu.
Ljudi obratite pažnju da Vam nisu kao meni mesto dvotarifnog brojila prebacili sa "veštačkom inteligencijom"na jednotarifno pisao i u Beograd i Novi Sad mejlom pre 2 meseca i odgovor "veštačke inteligencije" nema verovatno nije ubačeno u novi softver
Danas očitavaju na Limanu 1 i 2 pa mislim 3 put u poslednjih 15 dana...nešto ne štima...poštovani sugradjani,sami očitavsjte,šaljite mail-ove,a potom i tužbe...to već radim...zatrpaćemo ih!!!
Stigao smenjeni direktor gsp u fotelju direktora epsa. Sad ćete da vidite tek…samo sto je došao već je počeo dovlačiti svoje. Sad će novi ugovori da krenu
Imam 2 sata u centralnoj Srbiji. Ocitani, viidm na sjatu a i salju redovno. Ali zato na 4 sata u razlicitim delovima grada Novog Sada ni jedan nije tacano ocitan ili racun ispostavljen. Plis 2 citamo sami i prijavljujemo redovno ali za njih vec 5 mesec dobijam "neocitano". Ni ne znam ko tteba da ocita jer se ne pojavljuje niti trazi da mu se posalje, kao sto je radio prethodni... Dokle jos ova bahatost a sve od kada je Boske dobio milionski posao....a sad vec jasno i ovo mu je vio zadatak da Vojvodinu jos opeljesu...
Ooo citam poceli stizati racuni za sept na aplikaciji.
Kod mene jos nema, ali 8mi je u mesecu tek, ako je istina znaci ovo uporno medijsko prozivanje je urodilo plodom. Hajde da vidimo sta ce sada stici.
Bravo za 021 i za Nova.rs i oni su pisali o nasim mukama
Sta ste ocekivali od seseljevaca, da ce da tece med i mleko? EPS bi morao da plati ljudima i vreme provedeno u redu i uznemiravanje jer za ne placanje ne samo da preti kamata nego i iskljucenje struje.
Ima nas vise osteceni,od postavljanja novog brojila u startu pedeset kilovata vise na odnosu na predhodne godine ,pa cetri meseca kako postoji brojilo svaki mesec sto kilovata vise,nisam reklamirala zbog nemogucnosti stajanja u redu a drugi nacin da reklamiram nemam.
drskost, lopovluka...
Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
A gde su oni koji nisu imali volje, živaca i snage da satima i danima stoje u redu da bi reklamirali račune, a koji ne umeju na mail da pošalju svoje reklamacije. Njih je sigurno mnooogo više nego onih koji su uspeli da dođu do šaltera
Zasto uvek pljackanje pocinje u glavnom gradu AP Vojvodine,misle miran narod koji se nece buniti,oni su nase ovce za sisanje,sve sto je vredno su prodali ili kupili i nije im bilo dovoljno pa sad malo dzeparenja nas gradjana Novog Sada.
Lazu 100%.Imam 3 brojila i na sva 3 brojila sam ostecen.Na jednom ja citam sam brojilo i saljem coveku koji posle njima daje stanje.Covek odradi 100% posao a oni 2 meseca nisu ubacivali stanje i onda su u jednom mesecu ubacili kilovate za 3 meseca.Imam sve sacuvane poruke tako da pratim kad njemu posaljem poruku dal je ubacio to sto sam ocitao.I EPS nije namerno ubacio kwh iako je stanje ocitano a brojilo nije menjano.U gradu su mi maj i jun ocitali na 0 kwh.I napisali neocitano brojilo.U junu sam se zalio na majski racun i odbili su me online.Isao sam u Bulevar Oslobodjenja.Tamo mi je rekla zena da placam otprilike i da ce oni sve to podeliti na kraju.Ja sam joj rekao vi cete meni za sve sto necitate ubaciti u jedan mesec zajedno i upascu u vecu zonu.5 puta mi je rekla nema sanse.U julu sam zamislite dobio normalan racun.A onda u avgustu 800 kwh u skupoj zoni i 25 u jeftinoj.Naravno upao sam u skupu zonu i racun je 14 000 din.Zalio sam se naravno i za sad nema odgovora a za septembar su danas poslali racun i normalan je.Sto se tice 3 brojila tu je ista prica.Za sad nisam dobio taj vrtoglavi racun ali vec 2 meseca je neocitano brojilo.Tu su jun i avgust neocitani a juli je kao ocitan ali pise novo brojilo da ima 0 kwh sto je nemoguce.Tu isto ocekujem prevaru kao i na onih 800 kwh.Ovo je 100% organizovana pljacka i nema coveka koga poznajem da nije ostecen.
Tako lepo što se žalite na mejl adresu koja je data na računu, nama su uvažili za aprilski račun kada su uradili zamenu brojila. Sada je opet uvećan, više od našeg proseka za ovu godinu ali ne tako drastično. Ovaj put se nismo žalili ali ću sledeći put opet. Ne razumem mnoge koji čekaju u redu, zamolite bilo koga mlađeg da vam sastavi mejl i pošalje, naš je bio poprilično oštar i sa zahtevom da nam se prikaže kako smo ušli u plavu zonu kada smo imali manju potrošnju nego što je granica prelaza iz zelene u plavu. Taj račun smo platili i poslali mejl, umesto pozdrava smo napisali da očekujemo povrat novca na sledećem računu. Nismo se nadali ali su nam uvažili reklamaciju, prosto mi dođe da odštampam taj odgovor i uramim, za anale.
drskost, lopovluka...
Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
Cekaj zašto se poredi ukupan broj računa u celoj zemlji ako je problem napravila firma koja obračunava jedan okrug?
Jel ista firma radi celu državu ili svako kajmači u svom okrugu?
Kako mislite da se zalimo mi, posteni narod koji radi kod privatnika od 08 do 16h minimum, mozemo stici tek od 17h pa na dalje.
Otvorite saltere do 20h za reklamacije neradnici jedni, pa cete imati 5x vise reklamacija.
Nismo svi dokoni da stojimo po cele dane u redovima, ne bi li se vi smilovali da se udostojite da nas primite da predamo zalbu.
Moraju se nadomestiti pare za plate ovima sto ne dolaze nikada na posao.
Kojom logikom za jul, gde sam bila odsutna 23 dana i bila na letovanju, dobijem za 50% veci racun nego kada sam ceo mesec u stanu????
Direktore, zamisli fabriku automobila ili veš mašina, koja dobije reklamacije na polovinu svoje proizvodnje? Koliko bi trajalo, dok ih ne zatvore? Direktore, zamisli restoran, čijom uslugom je nezadovoljna polovina gostiju?
bilo bi i vise nego mnogi ljudi nemaju vremana da cekaju satima u redu
narocito oni gde su racuni uvecano "samo" za par hiljada
dovodi u pitanje koliko su uopste tacni ti racuni, ne samo sad, nego bilo kad
kad oni tako odoka razrezu koliko si potrosio. ko potrosacu garantuje da nisu SVI racuni koje je ikada dosada placao bili veci nego sto je stvarno potrosio? samo razlika nije bila toliko drasticna pa ljudi nisu primetili
pljackate tu sirotinju bez milosti
samo nemojte posle da se opet neko iznenadjuje kad Djavo dodje "po svoje"
Pa ima sigurno vise. Za pocetak ja nisam reklamirao jer mi je racun bio uvecan duplo. Tacnije sa prosecnih 3000 porastao na 4000 u doba kada smo bili na godisnjem i potrosnje nije bilo. Nisam reklamirao i platio sam jer nisam zeleo da umaram vlasnicu koja je starija zena i nije bas pokretljiva, a kamoli da stoji u redu tamo. Zna li neko kako najlakse u ovakvom slucaju?
Kako ste glasali tako i snosite posledice ! Kako nema ove svijarije u Vrbasu, Kekendi, Leskovcu,niko se nije zapitao ! Koliko danas svojih bednih zivota ste protracili na ove racune. Savet, koristite QR ili tu prokletu njihovu aplikaciju ! Nema deda penzos mobilni za to, pa neka unuka plati,onda deda refundira unuci kesovinu na ruke i resen problem !!!
A kad da reklamiram, kad radim na poslu do 16 časova. Da uzimam dane od godišnjeg radi EPS? Radno vreme vam je od 7-15 časova za reklamacije ako niste upoznati.
Danas 08.10. preko portala stigao račun za septembar mesec, stanje očitano
(verovatno daljinski) i slaže se sa mojim očitavanjem sata.
Reklamacija za jun i jul u vezi iznosa, zamene brojila ,
podele potrošnje na mesece i tarife još uvek stoji da je u rešavanju.
čim počnu da se frljaju brojkama tipa "0.4% od ukupnog broja", "svima će biti odgovoreno", "uzeto u obradu", "više od plovine reklamacija neopravdana"... običan čovek shvati da sav onaj svet koji danima čeka ispred Elektrovojvodine ustvari nema problem s računima već mrzi predsednika i njegovu porodicu
.... ima neispravnih računa, a da nije podneta reklamacija?
Nisu svi dovoljno edukovani, pismeni, zdravi.... da mogu da se nose sa tim problemom. Radije oćute i plate.
U koji broj se takvi računaju ? U budale, jer njihov problem, izgleda, neće niko rešavati. Pojeo vuk magarca. Što si platio - platio si.
Racune podele po pola, za neocitani i ocitani mesec. Ocitan u ovom slucaju znaci da vi donesete podatke sa brojila kada reklamirate.
Zbog kasnjenja nema popusta na uplatu, zone se preklapaju, ...
Ni jedna reklamacija ne moze da se resi jednim mejlom, pozivom ili odlaskom.
Koleginica dobila racuna 18000, a inace trosi 4000 (dakle racun skoro 5 puta veci). Ulozila reklamaciju, oni je odbili, kao to je vasa realna potrosnja. I posle kazu pola reklamacija je neopravdano.
Samo zbog ove izjave treba smeniti direktora..Posto ja evo prvi se nisam zalio dobio sam racun 22.000din ali nisam mogao da stojim u redu 3 sata minimum..Tako da ako je stiglo 5800 zalbi znaci da je bilo makar 30.000 greski.Ali ljudi nece da stoje u redu..
Pa ne bih rekao da je "izolovana" - moja potrosnja (u Vrscu) je bila 5-8,000 mesecno i relativno redovno su citali, a cesto mi se desavalo da sam u pretplati.
Ovaj sad racun je preko 40,000, a prethodni sam opet bio u pretplati. Da nisam kupio 10 zamrzivaca i svaki dan zamrzavam nesto novo? Bogami, nisam kupio nista...
Prosto sumnjam da taj softver mnozi sa 10, to mi je daleko realnije nego da 'spicim' za mesec dana koliko ranije za 5-8...
Kada bi nesto znali da uradimo kako treba ,bio bi to dobar pocetak ...
Treba uci u ulaz ocitati brojila , upisati , vratiti se u firmu prepisati ,poslati racune ... e sad problem je sto su svi "zavrsili "poslovne skole i niko nece da radi obicne poslove svi da budu direktori... pa nemEze tako
5800 onih koje nije mrzelo da stoje vise sati u redu. Bilo nas je puno koji smo, kao ovce koje jesmo, slegli ramenima i platili uvecan racun, pa se nadamo da ce se stvar ispeglati u narednim mesecima kada stvarno ocitaju pravu potrosnju.
A sad malo gundjanja:
Dodatno, krajnje je nekorektno ponasanje da su nam stavili strujomere koji se daljinski ocitavaju i imaju plastiku preko ekrana, a onda ljudima posalju racun na kom kazu da stanje nije ocitano. Kako ljudi da sami ocitaju stanje brojila u toj situaciji, a i zasto, ako tacno znaju da nekog meseca nije ocitano, narednog meseca kad ocitaju potrosnju od dva meseca ne dupliraju limite za crvenu zonu, nego se prave blesavi? Sve u svemu, odvratno monopolisticko ponasanmje jer znaju da nema nacina da ih zamenimo, a da ne platimo grdne pare za neke solarne celije i gomile baterija.
"Do sada je obrađeno više od polovine ukupnog broja reklamacija i više od pola bilo je neopravdano."
Sramna izjava , pokradeni smo , sad još ispadamo budale što smo imali prigovor i reklamaciju na koju su svima odgovarali da nema osnova- copy-paste.
Koliko je samo onih što nisu uložili reklamaciju???? 20x više sigurno, jer se ljudima ne mlati po 3-5 sati u redovima, da bi na kraju morali da plate....
Ja sam jedan od njih koji je dobio utrošak 3.5 puta veći nego u prethodnom mesecu, nešto ste muljali i sa potrošenim kilovatima!!!!!
Bagro lopovska ne lažite više ovaj napaćeni narod i ne umanjujte svoju odgovornost za ovu pljačku!!!!!!!!!
Upravo dobio racun i smejem se da niko nije ni pogledao moje prigovore.Broj brojila na ugradjenom satu i broj brojila na racunu nisu bili isti,reklamirao na salteru i sada je nakalemljen racun 36.000dinara.Budisava je u pitanju.Pre ove budalastine mesecni racuni su bili oko 4.000dinara.
Neopravdano je to sto konkretno u mom slučaju niste zajedničku struju ocitavali par meseci i kada ste konacno očitali naravno da smo platili sa sve najskupljom tarifom i kamatom jer vi niste radili svoj posao. Zajednička struja 6000 din. Eeeej. I da, naravno da je nasa zalba bila neopravdana.
I pored pretnje ministarke da EPS efikasno resava probleme sa racunima,ja sam opet zrtva njihove tzv. efikasnosti.
Dobio sam racun za utrosenu energiju za septembar 2024 gde mi je obracunata potrosnja za dva meseca avgust i septembar,kao potrosnja za septembar i shodno tome zaduzili me u plavu zonu i neosnovano uvecali racun,U pregledu potrosnje lepo pise avgust 2024 potrosnja 0 kw u obe zone sto je apsolutno netacno.Na racun za avgust sam uputio prigovor,ali sam dobio klasican odgovor nemamo podatke i prigovor odbijamo.
Dokle ovako,koliko vredi izvinjenje EPS-a,kao i postovanje intervencije ministarke Djedovic.
u redovima po 500-600 ljudi, mesecima, tu na tih 5800 mora barem jedna nula da se doda. Minimum.
Tako da ceo jedan grad stoji u redu, stariji ljudi, glasači...
A za softver i projekat satova i bežičnog očitavanja, je neka ekipa prof dr mr tr, uzela masne (naše!) novce, da bi nas kao u toru maltretirali.
E, sendweecharosi, tupamarosi jeftino prodati!
Udrite sada botine, tiče se to i vas!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Direktor u EPS-u: U Novom Sadu oko 5.800 reklamacija na račune
Autor: 021.rs, RTS
Novi Sad
•08.10.2024.
•10:50 > 11:25
Komentari 67
Goga
Jednotarifni
Zemlja čudesa
Standard, bato!
Liman
No name
Ns
021
Kod mene jos nema, ali 8mi je u mesecu tek, ako je istina znaci ovo uporno medijsko prozivanje je urodilo plodom. Hajde da vidimo sta ce sada stici.
Bravo za 021 i za Nova.rs i oni su pisali o nasim mukama
Kradikal
Ana
aha
Baba
Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
Pera
NS
Starosadjanin
Mile Limanac
Nana
Baba
Ko ima pravo da gurne ruku u tuđi džep i otme novac? To se radi legalno u ovoj našoj "državi"!
Šta da radi, ko zna koliki broj ljudi koji nisu mogli doći, stajati, čekati, pisati... za nerealno velike račune EPS-a. Platili račun da nebi imali još više komplikacija od strane siledžija koji tamo rade i ministar. što se iživljava na račun naroda.
Nigde čuveno ni zabeleženo u normalnim državama! Sram ih bilo!
Ja
Jel ista firma radi celu državu ili svako kajmači u svom okrugu?
Ivka021
Otvorite saltere do 20h za reklamacije neradnici jedni, pa cete imati 5x vise reklamacija.
Nismo svi dokoni da stojimo po cele dane u redovima, ne bi li se vi smilovali da se udostojite da nas primite da predamo zalbu.
Biljana
Ivka021
Kojom logikom za jul, gde sam bila odsutna 23 dana i bila na letovanju, dobijem za 50% veci racun nego kada sam ceo mesec u stanu????
msqa
A koliko je u odnosu na npr podrucje grada Novog Sada ?
Željko
Grbavi
pajo patak
Nikola
novosadjanka
_
Mila NS
ex chapman
narocito oni gde su racuni uvecano "samo" za par hiljada
dovodi u pitanje koliko su uopste tacni ti racuni, ne samo sad, nego bilo kad
kad oni tako odoka razrezu koliko si potrosio. ko potrosacu garantuje da nisu SVI racuni koje je ikada dosada placao bili veci nego sto je stvarno potrosio? samo razlika nije bila toliko drasticna pa ljudi nisu primetili
pljackate tu sirotinju bez milosti
samo nemojte posle da se opet neko iznenadjuje kad Djavo dodje "po svoje"
Pitanje
aha
€
Dejan
Симеон
Joca
Juca
Kokša iz Karlovaca
PREVARA se nastavlja.
Nesa
Zovem se Stevo
Bistrica
(verovatno daljinski) i slaže se sa mojim očitavanjem sata.
Reklamacija za jun i jul u vezi iznosa, zamene brojila ,
podele potrošnje na mesece i tarife još uvek stoji da je u rešavanju.
Milan NS
Dedak
Kiki
Zla...
Nisu svi dovoljno edukovani, pismeni, zdravi.... da mogu da se nose sa tim problemom. Radije oćute i plate.
U koji broj se takvi računaju ? U budale, jer njihov problem, izgleda, neće niko rešavati. Pojeo vuk magarca. Što si platio - platio si.
Jovan
Zbog kasnjenja nema popusta na uplatu, zone se preklapaju, ...
Ni jedna reklamacija ne moze da se resi jednim mejlom, pozivom ili odlaskom.
Gospodin Popara
Imaju bar 50.000 reklamacija
Mile
Realno
Neopravdano
Kad li ce onda odgovoriti na onu iz septembra…
vitamin
Ovaj sad racun je preko 40,000, a prethodni sam opet bio u pretplati. Da nisam kupio 10 zamrzivaca i svaki dan zamrzavam nesto novo? Bogami, nisam kupio nista...
Prosto sumnjam da taj softver mnozi sa 10, to mi je daleko realnije nego da 'spicim' za mesec dana koliko ranije za 5-8...
sasa
Treba uci u ulaz ocitati brojila , upisati , vratiti se u firmu prepisati ,poslati racune ... e sad problem je sto su svi "zavrsili "poslovne skole i niko nece da radi obicne poslove svi da budu direktori... pa nemEze tako
ns
A sad malo gundjanja:
Dodatno, krajnje je nekorektno ponasanje da su nam stavili strujomere koji se daljinski ocitavaju i imaju plastiku preko ekrana, a onda ljudima posalju racun na kom kazu da stanje nije ocitano. Kako ljudi da sami ocitaju stanje brojila u toj situaciji, a i zasto, ako tacno znaju da nekog meseca nije ocitano, narednog meseca kad ocitaju potrosnju od dva meseca ne dupliraju limite za crvenu zonu, nego se prave blesavi? Sve u svemu, odvratno monopolisticko ponasanmje jer znaju da nema nacina da ih zamenimo, a da ne platimo grdne pare za neke solarne celije i gomile baterija.
Новосађанка
Sramna izjava , pokradeni smo , sad još ispadamo budale što smo imali prigovor i reklamaciju na koju su svima odgovarali da nema osnova- copy-paste.
ja
Saša
Ja sam jedan od njih koji je dobio utrošak 3.5 puta veći nego u prethodnom mesecu, nešto ste muljali i sa potrošenim kilovatima!!!!!
Bagro lopovska ne lažite više ovaj napaćeni narod i ne umanjujte svoju odgovornost za ovu pljačku!!!!!!!!!
TsiBB
Džo
Većina se nije ni žalila.
Miodrag
Iv
Igor
Aleksandar
Dobio sam racun za utrosenu energiju za septembar 2024 gde mi je obracunata potrosnja za dva meseca avgust i septembar,kao potrosnja za septembar i shodno tome zaduzili me u plavu zonu i neosnovano uvecali racun,U pregledu potrosnje lepo pise avgust 2024 potrosnja 0 kw u obe zone sto je apsolutno netacno.Na racun za avgust sam uputio prigovor,ali sam dobio klasican odgovor nemamo podatke i prigovor odbijamo.
Dokle ovako,koliko vredi izvinjenje EPS-a,kao i postovanje intervencije ministarke Djedovic.
Zoka
B
Salamander
Tako da ceo jedan grad stoji u redu, stariji ljudi, glasači...
A za softver i projekat satova i bežičnog očitavanja, je neka ekipa prof dr mr tr, uzela masne (naše!) novce, da bi nas kao u toru maltretirali.
E, sendweecharosi, tupamarosi jeftino prodati!
Udrite sada botine, tiče se to i vas!
Bob Rock
Паја
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H